Flotte resultater af Springer folkene i Fredericia-især de nye medlemmer !!

Flot 1.plads i Basis 2 til vores nye medlem Andreas Nørby Sørensen og ny rating 1817. Andreas genoptog turneringssak i Sondex Cup efter ca. 20 års pause, hvor han spillede for Nordre, så en gid mand til holdskak sæsonen.

I hurtigskak fik vores nye A medlem Jan Rosenberg en flot 2.plads i Mester 2, mens Karsten Foli måtte nøjes med en 5.plads

I basis 1 måtte Dan Sörensson nøjes med en 7.plads

I øvrigt blev Im gruppen vundet af Sondex Cup vinderen Nikolas Lubbe med 7p foran ægtefællen Melanie Lubbe med 6½p. som et ekstra pift mødtes de i sidste runde og Nikolas skulle vinde for at blive nr.1, så her var der ingen ægteskabelig remis, da han slog fruen, håber hun tilgiver ham. Melanie havde en rigtig flot turnering og førte inden sidste runde, så hun er sikkert også godt tilfreds.