Spændende afslutning på Efterårs EMT

En spændende turnering er afsluttet og dejligt at se at de nye satte de gamle på plads og at Karsten Foli igen blev mesterspiller efter en solid turnering, lover godt for holdkampene.

Basis 1 blev en duel mellem Andreas, som havde 4p inden sidste runde og Karsten, her trak Karsten det længste strå og det endte med en delt 1-2plads til Andreas og Karsten og begge fik en fin ratinggevinst Andreas +81p. og ny rating1898 og Karsten +51 p. og ny rating1926, dejligt med et nyt medlem der klarede det så godt.

Basis 2 blev en delt 1-2 plads mellem Kim Broksø og tilbagevendte Leon Christensen hver med 3½p. Her spillede vort nye medlem Rene sig op efter en skidt start og endte på 3 p..Men leons resultat var jo helt fantastisk og betød en rating tilvækst på hele 176p, så han nu har 1595.

Basis 3 vandt Arne overraskende med 3½p og en rating tilvækst på 86p foran Gert og Christian med hver 3p.

Monrad gruppen blev vundet af vores grand old mann Ejnar Schack med 4½p og en rating tilvækst på 81p nr. 2 blev Lene med 3p, mens 3.plads blev delt mellem Carsten Wagner Fredericia,Søren, og Erik.

De nye ratingtal kan allerede nu ses på DSU.s hjemmeside.

Tak til alle fordi de spillede med .