Springeren Kolding arrangerer denne sæson atter en afdeling af Syd Grand Prix i samarbejde med Kolding Skakklub. Tilmelding til stævnet, der spilles den 15. November er nu åben via Dansk Skak Unions turneringssystem. Det er det sæsonens tredje Grand Prix stævne. Inden det kommer dertil, spilles 2. afdeling om 1½ uge i Haderslev. Dette kan man selvfølgelig også melde sig til: SGP-2
Kobling eller bremse?
Vi befinder os atter i en afventende situation, hvor mange arrangementer er aflyst eller udsat med baggrund i COVD-19, mens andre muligvis vil blive afviklet.