Gert Aagaad deltager i Natomesterskaber for Danmark i Canada.

Følg Gert og det danske holds anstrengelse på følgende link http://www.natochess.com/championship2014.html

Se også omtalen på DSU.s hjemmeside og Esbjergs hjemmeside.http://www.skakforeningen.dk/

 

Husk Danmark blev nr. 2 sidste år i Polen, så de har en sølvmedalje at forsvare.

Springere til DM i Svendborg

Jan Rosenberg beretter: Årets største og vigtigste begivenhed i skakkalenderen – Danmarksmesterskabet i skak – blev igen afholdt i den dejlige havneby på Fyn, Svendborg.

Læs mere »

99 lynskakpartier

Tirsdag den 7/2 afviklede vi åbent Kolding mesterskab i Lynskak med 18 deltagere, der dystede over 11 runder. Som arrangerende klub var Springeren selvsagt godt

Læs mere »

Aage spiller i Skanderborg

Denne weekend er der over 100 deltagere tilmeldt Smuk Skak weekend EMT i Skanderborg. Springeren Kolding er repræsenteret af Aage Søndergaard, der efter at have

Læs mere »

Opvarmning

Med nærmest tropiske temperaturer udenfor, kunne man tro at der her refereres til vejr eller klima, men reelt er det optakten til den nye sæson

Læs mere »

En ny skaksæson truer …

Om få uger byder vi velkommen til en ny skaksæson. Derfor er hjemmesiden blevet opdateret med information om aktiviteter mm. Blandt andet kan du finde

Læs mere »