Tirsdag den 11.8. mødes vi i klubben til hyggeaften og vi glæder os til at se jer alle igen.
Kobling eller bremse?
Vi befinder os atter i en afventende situation, hvor mange arrangementer er aflyst eller udsat med baggrund i COVD-19, mens andre muligvis vil blive afviklet.