Tirsdag den 11.8. mødes vi i klubben til hyggeaften og vi glæder os til at se jer alle igen.
Springere til DM i Svendborg
Jan Rosenberg beretter: Årets største og vigtigste begivenhed i skakkalenderen – Danmarksmesterskabet i skak – blev igen afholdt i den dejlige havneby på Fyn, Svendborg.