Springeren Kolding arrangerer denne sæson atter en afdeling af Syd Grand Prix i samarbejde med Kolding Skakklub. Tilmelding til stævnet, der spilles den 15. November er nu åben via Dansk Skak Unions turneringssystem. Det er det sæsonens tredje Grand Prix stævne. Inden det kommer dertil, spilles 2. afdeling om 1½ uge i Haderslev. Dette kan man selvfølgelig også melde sig til: SGP-2
Hurtigskak i Kolding lørdag den 17. september – SGP-stævne
Hurtigskak Springeren Kolding Syd Grandprix -1 Springeren inviterer til 7 runders hurtigskak, lørdag den 17.09.16 fra kl. 09.30-18.00. Betænkningstid: 20 minutter til hele partiet +