Springeren Kolding arrangerer denne sæson atter en afdeling af Syd Grand Prix i samarbejde med Kolding Skakklub. Tilmelding til stævnet, der spilles den 15. November er nu åben via Dansk Skak Unions turneringssystem. Det er det sæsonens tredje Grand Prix stævne. Inden det kommer dertil, spilles 2. afdeling om 1½ uge i Haderslev. Dette kan man selvfølgelig også melde sig til: SGP-2
Resultater holdkampe øvrige hold
3.holdet skulle til Fredericia og havde fået besked på at vinde 4-0, det lykkedes næsten, da de vandt 3½-½. Vinder for Springeren var Hans,Andreas og