Springeren Kolding arrangerer denne sæson atter en afdeling af Syd Grand Prix i samarbejde med Kolding Skakklub. Tilmelding til stævnet, der spilles den 15. November er nu åben via Dansk Skak Unions turneringssystem. Det er det sæsonens tredje Grand Prix stævne. Inden det kommer dertil, spilles 2. afdeling om 1½ uge i Haderslev. Dette kan man selvfølgelig også melde sig til: SGP-2
Simultan mod Attila den 23. januar var enstor succes !! 20-3 til Attila utroligt flot .
23 spillere var klar til kamp mod Attila da kampene startede kl. 19.30. Der gik faktisk lang tid inden de første måtte give op,