Springeren Kolding arrangerer denne sæson atter en afdeling af Syd Grand Prix i samarbejde med Kolding Skakklub. Tilmelding til stævnet, der spilles den 15. November er nu åben via Dansk Skak Unions turneringssystem. Det er det sæsonens tredje Grand Prix stævne. Inden det kommer dertil, spilles 2. afdeling om 1½ uge i Haderslev. Dette kan man selvfølgelig også melde sig til: SGP-2
Slutresultat EMT
Det blev ligeså spændende som forventet og da Jens vandt over Adam i sidste runde endte det med 4 spillere med hver 4½p. Det var