Springeren Kolding arrangerer denne sæson atter en afdeling af Syd Grand Prix i samarbejde med Kolding Skakklub. Tilmelding til stævnet, der spilles den 15. November er nu åben via Dansk Skak Unions turneringssystem. Det er det sæsonens tredje Grand Prix stævne. Inden det kommer dertil, spilles 2. afdeling om 1½ uge i Haderslev. Dette kan man selvfølgelig også melde sig til: SGP-2
Klubmesterskabet – suverænt titelforsvar
Christian Karstensen genvandt klubmesterskabet efter en suveræn opvisning. Efter at have afleveret en remis i første runde, lavede han et bredt stakit med seks pinde